Förfrågan

Hej Carl och Charlotte!

 

Ni kan inte ana hur glad jag blev när jag läste i tidningen att ni har haft svart städhjälp! Jag har länge funderat på att skaffa mig en sådan, men tyvärr har det varit väldigt svårt att få tag i information om vad det innebär. När jag nu såg er i tidningen så tänkte jag att ni kanske skulle kunna svara på några frågor jag har funderat på länge.

Bor städhjälpen hos er eller har den egen koja på gården? Vad äter den? Hur ofta behöver den komma ut och rastas eller sköter den det själv? Vilka färger finns den i? Jag har mest sett i svart men jag skulle hellre vilja ha i ljusbrunt.

 

Skulle ni rekommendera att ta någon från utlandet? Det är ju svårt det där med eventuella sjukdomar och liknande som kan följa med, men de är ju så söta med sina stora bruna ögon!

 

Med vänlig hälsning

J.R

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

